יום הולדת מהקסמים – קוסם ליום הולדת

תוֹכֶן הָעִנייָנִים

קוסם ליום הולדת זאת פעילות מובחרת לכל מסיבת יום הולדת. היא מצחיקה, היא מהנה, אך מעבר לזה היא גם מסקרנת וחושפת עולם בתוכה של תוכן חדש לילדים שהוא אחר ממה שהם מכירים – עולם שמורכב מאשליה במציאות.

ילדים וקסמים

ילדים וקסמים זה חיבור שלא ניתן לתאר – כשילדים צופים במופע קסמים לילדים הם נדלקים , מגלים עניין ומרותקים במיוחד כאשר הקוסם הופך אותם להיות חלק ממופע הקסמים ומלמד אותם טריקים וקסמים שהופכים את החוויה למרובת התלהבות ששובה את ליבם.
מופע קסמים מתאים לכל גיל ולכל אחד כיוון שהדמיון מתגרה מהבלתי מודע ואנו נמשכים לסקרנות שבקסם וברצון לגלות איך מתבצעים דברים שאין לנו שליטה עליהם.
כמו כן, מופע קסמים מתאים לכל סוג של אירוע, לא בהכרח רק ימי הולדת, כגון בר מצווה, בת מצווה או כל סוג של אירוע משמח אחר. זאת ועוד הקוסם מתאים את עצמו ואת סגנון המופע לקהל שהוא מופיע מולו על מנת לשמור על ביצוע הקסמים בשליטה ובאותו הזמן לדאוג להנאת הקהל שלו. מופע קסמים ליום הולדת של ילדים זו חוויה בלתי נשכחת להפליא עבור הילד שלך שמרגיש כוכב מול החברים והמשפחה שלו.

מופע יום ההולדת

בגלל שלילדים קטנים אין את אותם מסננים חברתיים שיש למבוגרים במצבים אלו, אין להם בעיה להצביע ולעורר כל טעות או חוסר עקביות שמתבצעת בזמן הקסם מה שהופך את מופע הקסמים לילדים קשה יותר.
במופע קסמים, הקוסם משתמש במגוון אביזרים וקסמים קלאסיים שמעוררים התלהבות והפתעה אפילו אם צפינו בהם בעבר. כמו כן, שילוב בעלי חיים עם הקסם בין אם מדובר ביונה שיוצאת ממטפחת או מארנבת המקפצת מהכובע, מעורר התפעלות נוספת בליבם של הילדים.
הסגנון שבו משתמש הקוסם בימי ההולדת כמעט תמיד קומי יחד עם תלבושת תוססת ופרועה, לרוב של ליצן מצחיק. המופע משלב בלונים, מוזיקה מסוגננת ומשתף את ילד או ילדת היום הולדת ואת שאר האורחים בפעלולים שהוא מבצע בזמן מופע הקסמים. אפילו מחלק פרסים לאורך המופע מה שגורם לילדים להתלהבות נוספת! במהלך המופע הקסום, הקוסם מתחבר עם האורחים שלו ולפעמים הילדים צועקים את מילות הקסם או מעלה לבמה את אחד מהילדים שישמש כעוזר הקוסם לביצוע הטריק. פעולות אלו מגבירות את שיתוף הפעולה שלהם במופע ומגבירות את המתח שהילדים חווים לקראת מה הדבר הבא שיקרה.
אחד הדברים שהכי מרגשים את ילדים במהלך מופע הקסמים זה הדרך שבא הקוסם מלמד אותם לבצע חלק מהטריקים שלו המערבים קסם עם קלפים או שימוש במטבעות מה שיותר מלהיב ילדים בדרך כלל. אימון הידיים שלהם במהלך הקסם, למידת זריזות הידיים שצורך הטריק וגילוי הסודות שעומדים מאחוריהם מביא לידי כך שהם מתעניינים יותר באופן שבו מתבצע הקסם ומעלה את רמת הריתוק שלהם למופע.

שתפו אם אהבתם!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
זיגי הקוסם
זיגי - קוסם לילדים

אני זיגי, קוסם אנרגטי שאוהב קסמים ואוהב לגרום לילדים לאהוב קסמים. כשהתחלתי בעולם הקסמים ידעתי שאני אהיה קוסם שאוהב את הקהל שלו, והכי נהנה – כשהקהל אוהב בחזרה.

רוצים את זיגי באירוע שלכם?

מלאו את הפרטים וזיגי יחזור אליכם

עוד בנושא
אני זמין כעת!
רוצים לראות את החיוך הקסום של ילדכם באירוע שלהם?
מאמרים נוספים
זיגי הקוסם מרחף ילד
טיפים להורים
קוסם, ליצן, מה ההבדל?

התראת ספוילר: יש הבדל! גילוי נאות: זה מרגיז אותי. אני לא מתרגז בקלות אבל אם תקראו לי "ליצן" ולא "קוסם", תחטפו ממני מבט לא נעים.

דילוג לתוכן