מדוע כן לעשות הפעלה ליום ההולדת

תוֹכֶן הָעִנייָנִים

זיגי הוא אחד הקוסמים המובילים במדינה. בזכות ניסיון רב של שנים, אישיות כריזמטית ומושכת, ושפע של בדיחות שהוא מחביא בשרוול. הלקוחות המרוצים, הכתבות בעיתונים ובטלויזיה, ושפע התארים לא יצליחו לתאר חיוך של ילד אחד שרואה את מופע הקסמים שמעניק זיגי בתור קוסם ליום הולדת לכל קבוצה וקבוצה.

הפעלה נכונה היא חוויה מעצימה עבור הילד

מפעיל טוב אותו הכרתם מבעוד מועד ווידאתם שהילד שלכם מתחבר אליו באופן אישי, ידע להעביר את הקבוצה שהבאתם לאירוע דרך מסע מיוחד ומרתק, מסע שהוא חוויה מעצימה עבור הילד שלכם. ראשית, המפעיל ידע לגרום לקבוצה לחוות חוויות שונות שמפעילות ומרגשות אותן, ושנית, מסיבה מוצלחת מרימה את הערך של כל ילד בעיני חבריו וגורמת לו להרגשת הצלחה.

אם לכל הילדים זה מגיע אז גם לילד שלכם

לפעמים חייבים להסתכל למציאות בפנים. עובדה ידועה היא שכיום כמעט כל ההורים שוכרים את שירותיו של קוסם ליום הולדת או מפעיל מכל סוג אחר עבור יום ההולדת של הילד שלהם. ידוע גם שילדים תמיד משווים מה הם קיבלו והאחרים לא.

כדאי שתתנו לילד שלכם מה שהוא רוצה, במיוחד ביום ההולדת שלו, ובמיוחד כשכל שאר החברים שלו קיבלו את זה.

עד כמה שזה לא נעים, זה נכון, ומשהו להתחשב בו כשאתם שוקלים האם אתם מעוניינים להשתמש בשירותיו של מפעיל ליום הולדת או לא.

כי כשעושים הפעלה יש מלא מתנות!

אין ילד שלא אוהב מתנות, ועדיף שיהיו מתנות מושקעות. כהורים, כאשר נערוך בעצמינו מסיבת יום הולדת לילדים שלנו, בחירת המתנות ושקיות ההפתעה שנכין עבור הילדים יכולה לערוך זמן רב ולתקוע אותנו מול מחסום של יצירתיות.

מפעיל מנוסה ידע להפציץ את הילדים שלכם במתנות כיפיות ושוות, שמלוות בסיפור והרגשה מיוחדת של קסם באוויר.

להוריד ממכם את כל הדאגות

עובדה אחת קטנה שהורים רבים לא לוקחים בחשבון או לא מודעים אליה היא שהחלק הקשה והחשוב ביותר במהלך יום הולדת הוא ההפעלה של הילדים. לילדים יש הרבה מאוד אנרגיה, אנרגיה שהם צריכים לפרוק. הדבר נכון עוד יותר במסיבת יום הולדת, בה ההתרגשות היא גדולה, והילדים מפוצצים בסוכר מכל מאכלי יום ההולדת שהם צורכים.

כשלא נשלוט בילדים שלנו וניתן להם פשוט להשתולל ללא הפעלה שממקדת ומרכזת אותם, מתפתחים ריבים לא רצויים שיכולים להרוס כל יום הולדת. בנוסף, התמודדות עם ילדים היא מטלה לא פשוטה עימה הורים רבים מעדיפים לא להתמודד, ולכן קוסם לימי הולדת או מפעיל מכל סוג אחר יכולים להחזיר את השקט והשלווה לחייכם גם ביום ההולדת של ילדכם.

שתפו אם אהבתם!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
זיגי הקוסם
זיגי - קוסם לילדים

אני זיגי, קוסם אנרגטי שאוהב קסמים ואוהב לגרום לילדים לאהוב קסמים. כשהתחלתי בעולם הקסמים ידעתי שאני אהיה קוסם שאוהב את הקהל שלו, והכי נהנה – כשהקהל אוהב בחזרה.

רוצים את זיגי באירוע שלכם?

מלאו את הפרטים וזיגי יחזור אליכם

עוד בנושא
אני זמין כעת!
רוצים לראות את החיוך הקסום של ילדכם באירוע שלהם?
מאמרים נוספים
זיגי קוסם מצחיק ליומולדת
טיפים להורים
יום הולדת מהקסמים – קוסם ליום הולדת

קוסם ליום הולדת זאת פעילות מובחרת לכל מסיבת יום הולדת. היא מצחיקה, היא מהנה, אך מעבר לזה היא גם מסקרנת וחושפת עולם בתוכה של תוכן חדש

זיגי הקוסם מרחף ילד
טיפים להורים
קוסם, ליצן, מה ההבדל?

התראת ספוילר: יש הבדל! גילוי נאות: זה מרגיז אותי. אני לא מתרגז בקלות אבל אם תקראו לי "ליצן" ולא "קוסם", תחטפו ממני מבט לא נעים.

דילוג לתוכן