מה לעשות אם חלה טעות בקסם?

תוֹכֶן הָעִנייָנִים

בשנים האחרונות הרבה מאוד הורים מתלוננים על כך שכל מסיבת יום הולדת לילדים הופכת להפקה בלתי נגמרת, שדורשת תכנון רב והשקעה כספית גדולה וחסרתטעויות קורות כל הזמן. לכולם. בכל מקום ובכל זמן. אפילו לקוסמים.

גם הם אינם חסינים מטעויות. קוסמים הם בראש ובראשונה בני אדם. קוסם יכול לתכנן את קסמיו בקפידה רבה ולוודא כי קיימים כל התנאים ההכרחיים והמספיקים האמורים להבטיח הצלחה בקסם. אבל, מה לעשות, משהו משתבש.

חלה טעות. מה עושים? איך נחלצים מהמצב המביך?

איך ממשיכים מכאן מבלי להיראות בכישלון?

קוסם להפעלה לימי הולדת עלול להיקלע למצב מביך, כאשר חלה טעות. במקרה כזה על הקוסם לגלות גמישות ויצירתיות. היות שהצופים (הקטנים) אינם יודעים מה התוצאה הסופית של הקסם, הקוסם יכול לשנותו. בקסם הקלפים, לדוגמה, אפשר להפוך את הטעות לעוד תחנה בדרך לתשובה הנכונה, לחלק מהתהליך, ולהגיע אל הקלף הנכון בשלב הבא.

במקרה שמשהו לא ניתן לתיקון לאלתר- אפשר להשתמש בחוש הומור: הקוסם יכול לצחוק על עצמו ולהודות כי לפעמים, עובדה, עיני הצופים נוכחים בכך, גם הוא טועה. טעות אחת ברצף של קסמים מוצלחים ודאי תיסלח לקוסם.

ניתן ליצור תחושה כי הטעות קרתה בכוונה תחילה, בכוונת מכוון. כי היא חלק מהמופע, אשר בשורה התחתונה שלו נועד כדי לגרון הנאה, לשעשע, להצחיק. ואם הטעות מצחיקה- מה טוב. יצא הפסדו של הקוסם בשכרו.

כל אחד יכול להיות קוסם


רוצים להיות קוסמים? ניתן ללמוד לחולל קסמים בסדנה ייעודית וייחודית. ניתן להתנסות בה ללא ידע מוקדם. גם מי שלא ניחנו בזריזות ידיים יוצאת דופן יכולים ללמוד לבצע קסמים, הואיל ורבים מהם מבוססים על הסחת דעת ולא על זריזות.

תוך כדי הלימוד אפשר להיווכח כי טעויות הן חלק בלתי נפרד מהלימוד, כשם שהם- לא אחת- חלק בלתי נפרד מהמופע… הטעות מוכיחה כי לא תמיד ניתן לקלוע אל המטרה אבל יש יופי וקסם גם בפספוס…

קוסם מאומן ומיומן הופך את הטעות מנוע ומנוף להצלחה לא על ידי הימנעות ממנה אלא על ידי האופן שבו הוא מנצל אותה להמשך המופע.

קוסם מנוסה יוכל להמשיך במופע בלי שהילדים חשים שאירעה טעות כל שהיא בקסם מסוים. הוא יסיח את דעתם מהטעות על ידי שימוש בשטף של דיבור, ברצף של בדיחות, במעבר חד ומהיר לנושא אחר. לקוסמים שונים יש טכניקות שונות להתגבר על טעויות שונות.

כשם שנגן מזייף לפעמים פה ושם וכשם שרקדן עלול למעוד לפעמים, כך גם קוסם. הוא עלול לטעות. אבל גם הטעות עשויה להיראות כסוג של תעלול שמבצע הקוסם.

שתפו אם אהבתם!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
זיגי הקוסם
זיגי - קוסם לילדים

אני זיגי, קוסם אנרגטי שאוהב קסמים ואוהב לגרום לילדים לאהוב קסמים. כשהתחלתי בעולם הקסמים ידעתי שאני אהיה קוסם שאוהב את הקהל שלו, והכי נהנה – כשהקהל אוהב בחזרה.

רוצים את זיגי באירוע שלכם?

מלאו את הפרטים וזיגי יחזור אליכם

עוד בנושא
אני זמין כעת!
רוצים לראות את החיוך הקסום של ילדכם באירוע שלהם?
מאמרים נוספים
זיגי קוסם ליום הולדת
עולם הקסמים
על היופי והמסתורין שבעולם הקסמים

העולם שלנו הוא פלא אחד גדול ומסתורי, כאשר אנחנו גדלים אנחנו חדלים להתפלא מתופעות שונות של העולם וסף הגירויים שלנו עולה. ילדים בגילאי בית הספר

זיגי קוסם מצחיק ליומולדת
עולם הקסמים
חשיבה ילדותית – איך ילדים חושבים לפי גיל

ילדים בגילאי 0-2 בגילאים האלו תינוקות וצעירים בני יומם זקוקים לעולם צפוי מסביבם. סדר יום, מוחשיות, הם מסיקים מסקנות לפי מה שהם רואים, שומעים ומרגישים,

זיגי הקוסם ביום הולדת 5 של אלה
עולם הקסמים
על קסמים שמתאימים לכל גיל

לכל גיל יש את הקסם שלו. תינוקות אוהבים שמפתיעים אותם, ילדים אוהבים ללמוד דברים חדשים ואנשים מבוגרים אוהבים לחזור לטריקים ישנים. עולם הקסמים הוא עולם

סוגי קוסמים וקסמים

קוסמי קלוז אפ – קוסמי תקריב אלו קוסמים שמתמחים בזריזות ידיים ובביצוע קסמים מתחת לאף, קסמים מקרוב, ומבצעים את הקסמים האלו באירועים מכל הסוגים, בבר

מופע של זיגי
עולם הקסמים
ביצוע קסמים לפי גילאים

כל דבר בעתו- גם קסמים… חשיבות ביצוע קסמים המותאמים לגיל המוקסמים נובעת מהשוני בין מוח של ילדים לבין מוח של מבוגרים. על מנת להפיק את

דילוג לתוכן