קוסם ליום הולדת בגבעתיים

תוֹכֶן הָעִנייָנִים

קסמים הם דבר מרתק, הם מעניינים גם ילדים וגם מבוגרים. מסיבת יום הולדת שמשלבת הופעה של קוסם מוכשר, מעלה את האירוע בכמה רמות עד שלא תרצו שהמסיבה תיגמר. האורחים במסיבה שהגיעו לשמוח, מרגישים שקיבלו תמורה מעל הציפיות, הם באו עם מתנה בשביל בעל השמחה וקיבלו בעצמם מתנה. אז קדימה, כדי להפוך את יום ההולדת של ילדכם לאירוע מיוחד, מהרו למצוא לכם קוסם שירים את האירוע.

טיפים לבחירת קוסם ליום הולדת

מלבד קסמים, יש לקוסמים דברים רבים שהם יכולים להוסיף למופע היום הולדת. לכן, כאשר מזמינים קוסם ליום הולדת בגבעתיים כדאי לבדוק אם יש לקוסם עוד הפעלות בשרוול – כמו למשל בלונים, עוגה מיוחדת או פרסים למשתתפים.
על ידי חיפוש קצר באינטרנט, תוכלו למצוא המון קוסמים והפעלות לימי הולדת לילדים. אינכם רוצים כמובן להזמין מישהו לאירוע שלכם ולגלות שהוא לא מקצועי או חסר כריזמה. לכן לפני שבוחרים קוסם למסיבה, חשוב לבדוק כמה ניסיון יש לו וכמה זמן הוא כבר עושה מופעים והפעלות לילדים. אם אתם מחפשים קוסם ליום הולדת בגבעתיים, אחד מקצועי, בעל ניסיון והמלצות רבות – חפשו את "זיגי קוסם לילדים ולימי הולדת", אתם וילדכם תהיו מרוצים והמסיבה לא תשכח במהרה!


כדאי מאוד לבקש סרטונים ותמונות מאירועים קודמים שעשה אותו קוסם כדי לראות בעצמכם כיצד הוא מפעיל את הילדים, אופציה נוספת היא לבקש המלצות מלקוחות שהופיע אצלם בעבר. אתם הרי רוצים להרים לילדכם אירוע שייחקק להם כחוויה מוצלחת ומהנה, וחבל לצאת מאוכזבים מהאירוע בגלל שלא בדקתם, לכן אל תהססו לעשות בדיקה פשוטה שתחסוך לכם בעיות אחר כך.


דבר נוסף שכדאי לבדוק אצל הקוסם הוא האם יש לו ערך מוסף למופע, אתם רוצים לתת לילדים חוויה מהנה ועשירה כמה שיותר, ואיכות המופע תלויה מאוד בכישוריו של הקוסם, הדרך בה הוא מגיש את ההופעה היא חשובה, וכן חשוב למצוא את הקוסמים שעושים זאת בצורה הטובה ביותר.

הפעלה שמתאימה לכל גיל

מופע קסמים הוא מופע שמהנה בכל גיל, קסמים נראים לנו ולילדים אפילו יותר, כדבר לא הגיוני, מעין נס, הילדים נהנים מהמופע מאחר והם רואים דברים מרתקים שהם לא נתקלים בהם ביום יום, והמבוגרים נהנים מהניסיון לפצח כיצד התרחש הקסם שנעשה מול עיניהם.

אחת הסיבות המרכזיות לבחירת קוסם למסיבת יום ההולדת היא משתתפי המסיבה, בדרך כלל למסיבת יום ההולדת מוזמנים חברים ובני משפחה בגילאים שונים. לכן, חשוב שההופעה תהיה מותאמת לכמה גילאים כדי שאף אחד ממשתתפי השמחה לא ישתעמם במהלך המופע. הזמנת קוסם ליום ההולדת זו דרך מצוינת לגרום להנאה של כל המשתתפים מכל הגילאים.

הילד/ה במרכז העניינים

קוסם מקצועי ליום הולדת בגבעתיים, יעשה קטעי קוסמות הדורשים מתנדבים מהקהל, דבר זה משדרג את המופע ומכניס עוד עניין לילדים. עם זאת, אסור לשכוח שעיקר המופע צריך להיות מוכוון לבעל השמחה. לכן, אם כבר משתפים את הקהל ואת בעל השמחה, השיתוף צריך להיות שיתוף של ממש. ישנם קוסמים שמעמידים את בעל האירוע לצידם ומשתפים אותו בקטעים בעזרת שאלות במהלך המופע, ישנם כאלו שמגדילים לעשות ואף מביאים תלבושת מיוחדת שבעל השמחה יוכל ללבוש ואף נותנים לו אביזרים כמו מקל קסמים ומשתפים אותו בקסם עצמו.

כמה עולה קוסם ליום הולדת בגבעתיים?

לסיכום, דבר אחרון וחשוב שעליכם לבדוק לפני בחירת קוסם ליום הולדת בגבעתיים, הוא המחיר.

כל קוסם קובע לעצמו מחיר על פי האיכות שבה הוא תופס את עצמו ולפי הוותק והניסיון שלו. בדרך כלל, קוסמים שעושים מעט הופעות בחודש כהשלמת הכנסה, לא יעשו מופע איכותי ברוב המקרים והמחירים שלהם יהיו נמוכים יותר בהתאם, עלות של קוסם כזה היא בסביבות 1,000 שקלים להופעה. 

קוסמים בגבעתיים שהפכו את המופע שלהם לקריירה ולהכנסה העיקרית שלהם, כאלו שמופיעים 3-5 ימים בשבוע, ייקחו כנראה מחיר גבוה יותר שיכול להגיע עד 2,000 שקלים להופעה של קוסם ביום הולדת. ההחלטה איזה קוסם תביאו ליום ההולדת תלויה כמובן בכם ובתקציב שלכם. כדאי מאוד להביא קוסם במקסימום התקציב שהקצתם לעניין הזה, חבל להפסיד חוויה טובה רק כי בחרתם להביא מישהו בפחות מזה. זכרו כי מטרת המסיבה היא ליהנות!

יום הולדת שמח!

שתפו אם אהבתם!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
זיגי הקוסם
זיגי - קוסם לילדים

אני זיגי, קוסם אנרגטי שאוהב קסמים ואוהב לגרום לילדים לאהוב קסמים. כשהתחלתי בעולם הקסמים ידעתי שאני אהיה קוסם שאוהב את הקהל שלו, והכי נהנה – כשהקהל אוהב בחזרה.

רוצים את זיגי באירוע שלכם?

מלאו את הפרטים וזיגי יחזור אליכם

עוד בנושא
אני זמין כעת!
רוצים לראות את החיוך הקסום של ילדכם באירוע שלהם?
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן