קוסם ליום הולדת בגני תקווה

תוֹכֶן הָעִנייָנִים

אחד הימים המיוחדים והקסומים בשנה זה יום ההולדת. אם אתם גרים בגני תקווה ויום ההולדת של ילדכם מתקרב, הזמנת קוסם להפעלה היא בחירה מצוינת אשר תהפוך את יום ההולדת של ילדכם לחוויה בלתי נשכחת. אם תזמינו את זיגי הקוסם להופיע ביום ההולדת של ילדכם, לא רק שתזכו לחוויה מהנה ובלתי נשכחת, אלא תזכו גם לחוויה שתעסיק ותרתק את כל המשתתפים כולל אפילו המבוגרים שישתתפו באירוע.

מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים קוסם?

לפני שסוגרים הפעלה עם קוסם, מומלץ לבקש תמונות וסרטונים מהופעות קודמות. זאת משום שהדרך הטובה ביותר להתרשם מהופעה, היא לראות אותה בעצמינו. דבר נוסף שעוזר להתרשם הוא המלצות מלקוחות קודמים, מי שכבר חווה את ההפעלה של הקוסם יודע הכי טוב כיצד הוא מעביר אותה, אם לקוסם יש ממליצים רבים שנהנו מההופעה, סביר למדי שגם אנחנו נהנה ממנה. 

כאשר מזמינים קוסם ליום הולדת בגני תקווה, מומלץ לבדוק האם במהלך המופע משולבים קיטעי מוזיקה. מוזיקה עוזרת להעביר את החוויה בצורה טובה יותר לכל הגילאים ומעצימה את כל המופע.

דבר נוסף שכדאי לבדוק כאשר מזמינים קוסם למסיבה, הוא האם הקוסם יודע להתאים עצמו לקהל, בכל גיל ההומור שונה, חבל שהקהל לא ייהנה כי הבדיחות והקסמים יהיו מעל או מתחת לרמתו.

מסיבת יום הולדת בפנים או בחוץ?

אחת ההתלבטויות לפני שמתכננים מסיבת יום הולדת היא היכן תתקיים המסיבה. כאשר מזג האוויר נוח, הורים רבים יעדיפו לערוך את המסיבה בחוץ כדי לחסוך את הבלגן הנוצר בבית בעקבות המסיבה. רוב הקוסמים בגני תקווה יעדיפו שההופעה תהיה בתוך הבית, אך קוסם מקצועי ידע לערוך הופעה טובה גם בחוץ. לכן, אם אתם רוצים לערוך את המסיבה לפי שיקולכם, כדאי לכם להזמין קוסם מקצועי שיודע לערוך מופע בכל מיקום, אין שום סיבה שתוכניתכם תשתנה בגלל חוסר מקצועיות של הקוסם, הזמינו קוסם טוב שידע לערוך הופעה גם בחוץ והמסיבה תתנהל כמתוכנן.

בדקו המלצות

לפני שסוגרים עם קוסם ליום הולדת בגני תקווה, חשוב לבדוק את ההמלצות לגביו וחשוב מאוד גם לבדוק שההמלצות הן המלצות מקוריות ולא כאלו שנכתבו על ידו. לכן, כאשר אתם בודקים המלצות על קוסם, כדאי שהן לא יהיו באתר שלו שם הוא יוכל לכתוב בעצמו את ההמלצות. במקום זאת, בדקו המלצות ברשתות החברתיות, שם לכל תגובה והמלצה יש פרופיל אישי. במידת הצורך, אפשר לאמת את ההמלצה עם הממליץ עצמו בעזרת הצ'אט הקיים ברשתות החברתיות.

עלויות קוסם ליום הולדת בגני תקווה

כמו בכל מקצוע, בעל המקצוע קובע לעצמו את התעריף שהוא גובה בעבור שירותיו. קוסם ליום הולדת בגני תקווה יקבע את המחיר לפי הרמה בה הוא מעריך את עצמו במקצועיות ובהפעלת קהל, וכמובן על פי כמות הוותק והניסיון שצבר. קוסמים שעושים מעט הופעות בחודש כהשלמת הכנסה, יערכו מופע פחות איכותי ואף ידרשו שכר בהתאם, לעומת זאת, קוסמים בגני תקווה שהפכו את המקצוע לקרירה ועושים מעל 15 הופעות בחודש, המופע שלהם יהיה איכותי ומקצועי יותר והמחיר כמובן יהיה גבוה בהתאם ויכול להיות אפילו כפול ויותר מהקוסמים האחרים.

ארגון טוב מתחיל בהזמנה מראש של קוסם

ארגון מסיבת יום הולדת דורש התעסקות רבה, שליחת הזמנות, הזמנת עוגה, קניית קישוטים וכדומה. קוסם ליום הולדת בגני תקווה, בדרך כלל עמוס למדי ולא יכול להופיע מעכשיו לעכשיו. לכן, אם תזמינו קוסם ליום הולדת בהתראה קצרה, יתכן מאוד שלא יהיה פנוי בתאריך המיועד ותצטרכו לשנות מעט את התאריך ולארגן הכל המחדש ובזמן קצר. דבר זה יצור לכם המון לחץ וילדכם ירגיש את הלחץ וזה ישפיע מאוד על ההנאה שלו מיום ההולדת. לכן, תמיד עדיף להזמין את הקוסם מראש.

במידה ותאריך היום הולדת מתקרב ושכחתם להזמין קוסם, עדיף לכם לדחות את יום ההולדת במספר ימים. לילדים פחות חשוב שמסיבת יום ההולדת תהיה בתאריך המדויק עצמו, עדיף שתהיה לילד מסיבה מאורגנת, באווירה רגועה ושמחה מספר ימים לאחר התאריך המקורי עם הופעה איכותית של קוסם מקצועי, מאשר שתהיה לו מסיבה לחוצה עם קוסם פחות מקצועי, מה שיכול להרוס את כל חווית יום ההולדת.

שתפו אם אהבתם!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
זיגי הקוסם
זיגי - קוסם לילדים

אני זיגי, קוסם אנרגטי שאוהב קסמים ואוהב לגרום לילדים לאהוב קסמים. כשהתחלתי בעולם הקסמים ידעתי שאני אהיה קוסם שאוהב את הקהל שלו, והכי נהנה – כשהקהל אוהב בחזרה.

רוצים את זיגי באירוע שלכם?

מלאו את הפרטים וזיגי יחזור אליכם

עוד בנושא
אני זמין כעת!
רוצים לראות את החיוך הקסום של ילדכם באירוע שלהם?
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן