קוסם ליום הולדת בהוד השרון

תוֹכֶן הָעִנייָנִים

לילד שלכם יש יום הולדת ואתם רוצים שהוא יחווה אותה בצורה הטובה ביותר. אבל כמו בכל דבר, כל כך הרבה אפשרויות רק מייצרות בלבול ואתם לא מצליחים להחליט על מה ללכת. יש כל כך הרבה הפעלות ואתם מתלבטים מה יגרום לו להיות מאושר ביום ההולדת שלו. הקושי שלכם ברור, אבל לנו יש הצעה מעניינת עבורכם. הנה מה שיעזור לכם להחליט על מה ללכת:

1. מה הצעד הראשון בעת בחירה של הפעלה ליום הולדת?

דווקא בגלל שיש כל כך הרבה אפשרויות, חשוב שתגדירו מראש את היעד שלכם. מה אופי האירוע שאתם רוצים לעצב, ואיך בדיוק אתם רוצים שההפעלה תשתלב בו. ברגע שתעשו את הצעד הזה תוכלו להיות ממוקדים יותר בבחירה של הפעלה.

אם אתם מעוניינים בהפעלה שלא תישכח, ותהפוך את היום הולדת של הילד לאירוע שחלמתם, יש לנו מה להציע לכם. זיגי הקוסם יעשה עבורכם את העבודה, ויגרום לכל החברים לדבר על האירוע שעשיתם.

2. מה היתרונות של הופעה של קוסם על פני הפעלות אחרות?

  • קרוב לבית – כשמדובר באירוע שבו המשתתפים הם ילדים, בחירה של מקום לאירוע עלולה להיות טרחה רבה. אתם צריכים לקחת בחשבון את דהרך שבה אתם מביאים את הילדים לאירוע ואת הדרך שבה הם חוזרים ממנו. לא כל הילדים יוכלו להגיע, ולעיתים האירוע של הילד שלכם יכול להיפגע מכך. 

 

היתרון של הופעה של קוסם היא שניתן לקיים אותה כמעט בכל מקום, לרבות בסלון של הבית שלכם. כך תוכלו להיות בראש שקט לגבי ההגעה והפיזור של החברים ולהיות עסוקים במה שבאמת חשוב. 

  • ההופעה יכולה להתאים את עצמה אליכם – הדבר החשוב ביותר לזכור כאשר באים לבחור הפעלה לאירוע הוא שאין הפעלה טוב, יש הפעלה שמתאימה. הפעלות שטובות לקהל מסוים, עלולות לשעמם קהל אחר. הקוסם אותו תבחרו יוכל להתאים את ההופעה לצרכים שלכם ולוודא שכל החברים ייהנו במהלך האירוע.

 

תסבירו לקוסם מי הקבוצה שמולה הוא הולך להופיע ותאפשרו לו להתאים את ההופעה כפי שהוא רואה לנכון כדי להסב לקהל הצופים את ההנאה הרבה ביותר. קוסם טוב יוכל להתאים את עצמו כמעט לכל קבוצת גיל כך שתפיק את המירב מההפעלה. 

  • לא ישכחו את האירוע שלכם – הופעה של קוסם אינה סתם הופעה שבסופה כולם מתפזרים הבייתה ושוכחים הכל אחרי חצי שעה. קוסם טוב יצליח לרתק את הקהל כך שגם בסיומה של ההופעה הם ימשיכו לדבר ולעבד את החוויה שהם עברו. את האירוע שלכם, לא ישכחו ביום שאחרי. בשביל זה אתם צריכים

 

  • אינטראקציה –  כשמדובר בילדים, חלק ניכר מההנאה שלהם נגרמת מכך שהם מרגישים חלק מההפעלה. ילדים לא בהכרח ייהנו לשבת ולראות מופע כצופים פסיביים. הופעה של קוסם תאפשר להם לקחת חלק פעיל בהופעה ולהרגיש חלק ממנה, כך שהם לא יישארו אדישים אליה.   

 

3. מה אסור לפספס לפני שמזמינים הפעלה של קוסם?

  • המלצות – לא כל קוסם שנראה מרשים הוא קוסם טוב. תחפשו קוסם שיודע לבצע הפעלות לילדים. זכרו, הפעלה של קבוצת ילדים היא אומנות בפני עצמה שלא קיימת אצל כל קוסם, גם אם הוא הקוסם המקצועי ביותר. המלצות הן הדרך הטובה ביותר לדעת מי הקוסם שאתם צריכים לקחת.

 

  • עלות – מחיר של מופע קוסמות עלול להיות יקר. כאמור, למופע של קוסם יש יתרונות רבים אך חשוב שתוודאו מראש המחיר שהקוסם דורש תואם את הציפיות שלכם מהאירוע כדי לוודא שאתם מקבלים תמורה מלאה לכסף שלכם.

 

  • התאמה – כאמור, הקוסם צריך לדעת מי הקהל שמולו הוא מופיע כדי להתאים את המופע אליו. בנוסף, אם יש לכם דגשים מיוחדים שחשובים לכם עדכנו את הקוסם לפני ההופעה. קוסם טוב ידע להכניס את הדגשים שלכם בלי לפגוע בהופעה עצמה.   

 

4. מה כולל המחיר של הזמנת קוסם? 

המחיר כולל את ההופעה עצמה, אך עליכם לברר מול הקוסם את העלות של המתנות אותן הוא מחלק בתוך המופע.

 

לסיכום: 

להופעה של קוסם יש פוטנציאל רב עבור יום הולדת. כדי לוודא שאתם מצליחים להפיק מההופעה את המירב, חשוב להבהיר מראש לקוסם את הציפיות שלכם ומה בדיוק הדרישות שלכם ממנו. וודאו שהקוסם מגיע בראש שלכם, וכך תהיו בטוחים שתזכו באירוע בלתי נשכח.

שתפו אם אהבתם!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
זיגי הקוסם
זיגי - קוסם לילדים

אני זיגי, קוסם אנרגטי שאוהב קסמים ואוהב לגרום לילדים לאהוב קסמים. כשהתחלתי בעולם הקסמים ידעתי שאני אהיה קוסם שאוהב את הקהל שלו, והכי נהנה – כשהקהל אוהב בחזרה.

רוצים את זיגי באירוע שלכם?

מלאו את הפרטים וזיגי יחזור אליכם

עוד בנושא
אני זמין כעת!
רוצים לראות את החיוך הקסום של ילדכם באירוע שלהם?
מאמרים נוספים
איך להכין את הילד לחגיגת יום ההולדת

ילד אסור, ילד מותר הרגע מתקרב, עוד כמה דקות יגיע קוסם יום ההולדת , הבלונים והקישוטים יתלו וכל הילדים יגיעו. כשהמוזיקה תתנגן וההפעלה תתחיל, אתם רוצים שהילד

זיגי הקוסם מחלק פרסים לילדים
Uncategorized
איך הופכים לקוסם?

שאלה קסומה…אחד הדברים היפים בתחביב ובעיקר במקצוע הקוסמות הוא העדר קיומה של תשובה חד משמעית וגורפת לשאלה שבכותרת. קוסמים שונים התחילו מנקודת מוצא שונה, מקו

קסם של יום הולדת

מי מאתנו, מבוגרים או צעירים לא אוהב לחיות בעולם קסום? עולם שכל מה שרוצים ניתן לחולל בו בהבל פה או אפילו בניד עפעף. זו הסיבה

מופע של זיגי
Uncategorized
כולם אוהבים ליצנים וקוסמים

כשאנחנו מחפשים דרך מעניינת ומשעשעת להפעלה ביום הולדת הקונוטציה הראשונה שלנו היא כמובן הליצן הקלאסי של פעם: עם האף האדום, תלבושת בשלל צבעים ובולטת בשונה

קוסם ליום הולדת ברעננה

לילד יש יום הולדת ואתם מחשפים הפעלה מקורית? חשובה לכם הפעלה שכולם יזכרו אבל אתם רוצים לשמור על אירוע ברמה גבוהה? הזמנה של קוסם לאירוע

דילוג לתוכן