קוסם ליום הולדת ביהוד

תוֹכֶן הָעִנייָנִים

אחד האירועים המרגשים בשנה הוא יום ההולדת של הנסיך או הנסיכה שלכם. לקראת יום ההולדת, אתם ההורים משתדלים לארגן את האירוע על הצד הטוב ביותר כדי להפוך את האירוע למסיבה בלתי נשכחת. אחת מההפעלות הנפוצות ביותר לימי הולדת של ילדים היא הזמנת קוסם שיופיע וישדרג את הערב. כאשר קוסם מופיע במסיבה הוא הופך אותה לקסומה ומיוחדת. במאמר זה ניתן לכם טיפים כיצד להזמין קוסם טוב שישדרג את המסיבה.

לפני שקובעים – מספר דברים שחשוב שתדעו

 דבר ראשון שצריך לדעת לפני שמזמינים קוסם הוא קביעת זמן מראש ולא מעכשיו לעכשיו. קוסמים מקצועיים שעושים עבודה איכותית, הם בדרך כלל עמוסים. לכן, אם תקבעו איתם מעט זמן מראש הם ככל הנראה יתפסו, מה שישאיר לכם את האופציה לבחור קוסם פחות מקצועי. עבודה לא מקצועית היא פחות מהנה ויכולה להרוס את הערב. ברירה נוספת היא לשנות את תאריך המסיבה לפי יכולותיו של הקוסם, דבר זה לא מומלץ משום שהוא מכריח אתכם לשנות את כל התכנון שלכם מחדש. תכנון יום הולדת דורש מאמץ רב של שליחת הזמנות, הזמנת עוגה, קניית קישוטים וכד'. 

קבעתם עם קוסם בזמן? מצוין! כעת עליכם לבדוק שהקוסם אכן מקצועי. לכן, מומלץ לבקש סרטונים מהפעלות קודמות, אין כמו מראה עיניים כדי לדעת אם הקוסם הוא לטעמכם. דבר נוסף שכדאי לבדוק לפני שסוגרים הוא האם יש לקוסם המלצות מלקוחות קודמים. אדם שכבר עבר את החוויה עם הקוסם שלכם, ידע להגיד לכם באמת איך הקוסם הפעיל את הערב, ואם הלקוחות הקודמים מרוצים, אין סיבה שאתם לא תהיו. אם אתם מחפשים קוסם ליום הולדת ביהוד, מקצועי עם המלצות רבות, שיודע לשמח את הילדים והמבוגרים יחד, חפשו את זיגי הקוסם שייתן לכם חוויה בלתי נשכחת.

דבר נוסף ששווה לבדוק עם הקוסם שהזמנתם הוא האם יש לקוסם איזשהו ערך מוסף. קוסם ביום הולדת זה דבר נפוץ וסביר שיהיו עוד ילדים שיביאו קוסם ליום הולדתם, לכן, כדאי מאוד שלקוסם שהזמנתם ישנו איזה משהו ייחודי. הדרך בה מעביר הקוסם את ההופעה היא חשובה ביותר, כדי חתן השמחה וחבריו יהנו מהמופע, חשוב למצוא את הקוסם שידע להעביר את ההופעה בצורה ייחודית ומרגשת ועל הצד הטוב ביותר.

קוסם ליום הולדת – מתאים לכל גיל

כולם נהנים ממופע קסמים, ילדים ואף מבוגרים. הסיבה המרכזית לבחירת קוסם לאירוע היא להנאת משתתפי האירוע, אשר מגיעים משתתפים מכל הגילאים – למשל חבריו של בעל האירוע, קרובי משפחה וחברים מהשכונה. אם אתם מזמינים קוסם ליום הולדת ביהוד, ודאו כי הקוסם יודע להתאים את עצמו לכל הגילאים ולכל קהל יעד. התאמה זו חשובה מאוד מאחר ובכל גיל ההומור משתנה.

ילדים בגילאי גן לדוגמא יצטרכו הופעה יותר ויזואלית עם קטעי הומור שטותיים, ילדים בוגרים יותר בגילאי היסודי יצטרכו הומור מתוחכם יותר הכולל קיטעי סטנד – אפ וקסמים מעניינים הכוללים קטעי טלפתיה מנטליים. לקראת סוף היסודי, הילדים כבר בוגרים יותר ודורשים הומור הדומה להומור של מבוגרים, הופעה בשבילם דורשת קסמים מורכבים ומיוחדים עם קטעי קריאת מחשבות וכד'.

קוסם איכותי – עולה יותר אך משתלם

לסיכום- הדבר האחרון שעליכם לבדוק לפני שסוגרים עם קוסם ליום הולדת ביהוד הוא המחיר. ישנם קוסמים שעושים מעט הופעות בשביל השלמת הכנסה, בדרך כלל הופעות אלו פחות מוצלחות והקוסמים פחות מקצועיים. לכן, קוסמים אלו גם עולים פחות אך התמורה כאמור בהתאם. לעומת זאת, קוסמים שהפכו את הופעתם לקרירה המופיעים מספר גבוה של פעמים בחודש ויותר, הם בדרך כלל קוסמים מקצועיים עם ניסיון וותק רב וגם המחיר כמובן בהתאם, המחיר שלהם יכול  להגיע אפילו לכפול ממחיר של קוסם פחות מקצועי. 

ההחלטה איזה קוסם תביאו תלויה כמובן בבחירה שלכם ובתקציב שלכם. מומלץ מאוד להביא קוסם בעלות של מקסימום המחיר שהקצבתם לעניין, חבל להפסיד הופעה של קוסם מקצועי בשביל לחסוך כמה שקלים שגם ככה היו בתקציב שלכם. אל תשכחו שמטרת ההופעה היא להרים את האירוע של ילדכם ולשמח אותו ואת המשתתפים, כדאי לכם להשקיע את המקסימום שתוכלו כדי שילדכם יזכה למסיבה המושלמת והטובה ביותר שתוכלו לתת לו. מזל טוב!

שתפו אם אהבתם!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
זיגי הקוסם
זיגי - קוסם לילדים

אני זיגי, קוסם אנרגטי שאוהב קסמים ואוהב לגרום לילדים לאהוב קסמים. כשהתחלתי בעולם הקסמים ידעתי שאני אהיה קוסם שאוהב את הקהל שלו, והכי נהנה – כשהקהל אוהב בחזרה.

רוצים את זיגי באירוע שלכם?

מלאו את הפרטים וזיגי יחזור אליכם

עוד בנושא
אני זמין כעת!
רוצים לראות את החיוך הקסום של ילדכם באירוע שלהם?
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן