קוסם ליום הולדת בפתח תקווה

תוֹכֶן הָעִנייָנִים

קסמים הם תופעה מיוחדת המצליחה לעניין ילדים ומבוגרים. כאשר משלבים קוסם טוב במסיבת יום הולדת, המסיבה הופכת להיות אטרקטיבית הרבה יותר והמשתתפים במסיבה נהנים מכל רגע ולא רוצים שהמסיבה תיגמר. אם אתם גרים בפתח תקווה ומחפשים לשדרג את מסיבת יום ההולדת של ילדיכם, ההופעה של זיגי הקוסם היא הדבר המושלם בשבילכם, ההופעה לא רק ברמה גבוהה ואיכותית, אלא תתאים לכל הגילאים כך שכל משתתפי המסיבה ייהנו מההופעה.

כיצד נבחר קוסם ליום הולדת בפתח תקווה

לפני שבוחרים קוסם ליום הולדת בפתח תקווה חשוב מאוד, קודם כל לבדוק אם התוכן שמעלה הקוסם במופע הוא תוכן מקורי. הופעה שהילדים מכירים מהופעות אחרות היא מאכזבת, ומורידה מערך המופע. כדאי לבדוק הוא האם במהלך המופע משולבים קיטעי מוזיקה, מוזיקה המשולבת במופע מעשירה מאוד את ההופעה ועוזרת להעצים את החוויה של הילדים ממופע הקסמים.

אם אתם מחפשים ליום ההולדת של ילדכם בפתח תקווה, קוסם מקצועי וייחודי ועם ניסיון רב בהפעלת ימי הולדת וכמובן עם המלצות רבות – חפשו את זיגי הקוסם. כל משתתפי המסיבה יצאו מרוצים מהמסיבה כולל המבוגרים שייהנו מאוד מהופעה שלא תישכח בקלות.

לפני שסוגרים הופעה עם הקוסם, מומלץ לבקש ממנו סרטונים ותמונות מימי הולדת אחרים בהם הופיע, כך תוכלו לבחון בעצמכם את איכות המופע, מקצועיות הקסמים ויכולת אחיזת הקהל שלו. דבר נוסף שתוכלו לבקש ממנו, זה המלצות מלקוחות קודמים, אין דרך טובה יותר לקבל חוות דעת אובייקטיבית מאשר לשמוע מאנשים שחוו אותה בעצמם. אתם רוצים כמובן שהזיכרון שלכם ושל ילדכם מהאירוע יהיה בלתי נשכח שכיף להיזכר בו, לכן אל תהססו לעשות את הבדיקות האלו לפני שבחרתם קוסם כדי שלא תצאו במפח נפש בגלל שוויתרתם על בדיקה פשוטה כזו.

מופע מהנה לילדים ולמבוגרים כאחד

המיוחד במופע קסמים הוא שהוא חוצה גילאים, נהנים ממנו גם ילדים קטנים וגם אנשים מבוגרים. הילדים נהנים מהנס שהם רואים מול עיניהם, דבר שהם לא רואים כל יום, והמבוגרים נהנים מהטריק ומהניסיון לפצח אותו. במידה ותרצו להזמין קוסם ליום הולדת בפתח תקווה, צריך לבדוק שהוא יודע להתאים את עצמו לקהל שלו הוא מופיע על מנת שכל משתתפי היום הולדת יוכלו ליהנות מהמופע. 

מיקום המסיבה

הרבה הורים מתלבטים היכן כדאי להם לקיים את המסיבה, האם עדיף שתהיה במקום פתוח או סגור?. כאשר מזג האוויר נעים, הורים רבים יעדיפו להיפטר מהבלגן בבית ויקיימו את המסיבה באוויר הפתוח. קוסמים רבים יעדיפו שההופעה תהיה דווקא במקום סגור, אך קוסמים מקצועיים ידעו לערוך את המופע גם בחוץ למרות הקושי שבדבר. מאחר ואתם בעלי המסיבה, אין סיבה שתשנו את תוכניותיכם רק בגלל חוסר המקצועיות של הקוסם. לכן כאשר אתם מתכננים מסיבה החוץ, ודאו כי הקוסם הוא קוסם מקצועי המסוגל לערוך הפועה גם באוויר הפתוח.

חתן השמחה במרכז

קוסם מקצועי ליום הולדת בפתח תקווה, ישלב בהופעתו גם מתנדבים מהקהל. הופעה עם מתנדבים מקרב החוגגים משדרגת את המופע ומעלה את העניין בקרב הילדים בהופעה. חשוב לזכור שהמרכז ביום ההולדת צריך להיות חתן (או כלת) השמחה, לכן אם כבר משתפים אותם, השיתוף צריך להיות שיתוף של ממש. לא כל הקוסמים שמשלבים את חתן השמחה עושים זאת באופן מלא, ישנם כאלו שרק מושיבים את חתן השמחה על ידם, ישנם כאלו שגם שואלים אותו שאלות, וישנם כאלו שמבצעים יחד איתו קסמים ואף מציידים אותו באביזרים כמו כובע ושרביט קסמים.

הזמינו קוסם מראש

לסיכום, טיפ אחרון שחשוב לציין אותו הוא שקוסמים מקצועיים עסוקים רוב הזמן. מסיבה זו, אם לא מזמינים אותם מראש, הגיוני מאוד שלא יוכלו להגיע מפאת עומס העבודה. אתם עלולים למצוא את עצמכם עם קוסם שהוא פחות מקצועי, או שתמצאו את עצמכם נאלצים להזיז את מסיבת יום ההולדת בהתאם לצרכיו של הקוסם. 

מסיבת יום הולדת הוא דבר שמצריך תיכנון. במידה והמסיבה צריכה להידחות או להקדים באופן פתאומי, הדבר יכול לגרור המון לחץ של ההורים שצריכים לארגן את ההזמנות מחדש וגם את העוגה והקישוטים. על מנת למנוע את הלחץ המדובר, שיגרום גם לילדכם להרגיש אי נעימות, כדאי פשוט להזמין קוסם ליום הולדת בפתח תקווה זמן רב מראש וכך המסיבה תעבור בכיף ובהנאה וללא לחץ מיותר. 

שתפו אם אהבתם!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
זיגי הקוסם
זיגי - קוסם לילדים

אני זיגי, קוסם אנרגטי שאוהב קסמים ואוהב לגרום לילדים לאהוב קסמים. כשהתחלתי בעולם הקסמים ידעתי שאני אהיה קוסם שאוהב את הקהל שלו, והכי נהנה – כשהקהל אוהב בחזרה.

רוצים את זיגי באירוע שלכם?

מלאו את הפרטים וזיגי יחזור אליכם

עוד בנושא
אני זמין כעת!
רוצים לראות את החיוך הקסום של ילדכם באירוע שלהם?
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן