קוסם ליום הולדת ברמת גן

תוֹכֶן הָעִנייָנִים

אחת מההפעלות המבוקשות למסיבת יום הולדת לילדים היא להביא קוסם שירים את המסיבה. אם אתם גרים ברמת גן וילדכם או ילדתכם עומדים לחגוג יום הולדת – הזמנת קוסם היא רעיון מצויין להפעלה. הופעה של זיגי – קוסם לילדים ולימי הולדת במסיבת יום ההולדת לא רק איכותית ומהנה, אלא גם יכולה להתאים למבוגרים וילדים כאחד כך שגם קבל רחב ומגוון יוכל להנות מהארוע. 

התאמה על פי גיל

במידה ואתם מתכננים להזמין קוסם ליום הולדת ברמת גן, וודאו כי הוא יודע כיצד להתאים את עצמו בקלות לקהל היעד. התאמה לקהל היעד חשובה, מכיוון שבכל גיל ההומור וצרכי הילדים משתנים.

ילדים צעירים, בגילאי הגן, יצטרכו למשל הדגשה של הפן החזותי בהופעה עם הרבה משחק שטותי ובדיחות של הקוסם אשר מתאימות לרמת הבנתם. לעומת זאת, ילדים בגילאי היסודי ייהנו יותר מסיפורים, קטעי סטנד אפ, קסמים ברמה מחוכמת יותר ואפילו מעט משחקי טלפתיה ואומנות חושים. לקראת סוף היסודי ותחילת החטיבה, הילדים וההומור שלהם מעט יותר מפותחים ודומים לאלו של המבוגרים, לכן המופע שיתאים להם יהיה ברמה גבוהה ומחוכמת אף יותר.

לפני שסוגרים – מספר דברים שחשוב שתבדקו

לפני שאתם קובעים מופע עם קוסם ליום הולדת ברמת גן, הדבר ראשון שמומלץ שתבדקו הוא האם התכנים במופע שלו הם מקוריים. ילדים שיזהו את קטעי המופע של הקוסם ממקומות אחרים, עלולים לא להנות מהמופע. דבר נוסף שכדאי לבדוק הוא האם ההופעה כוללת קטעים מוזיקליים, המוזיקה היא כלי שעוזר מאוד להעביר את הקטעים בצורה טובה לילדים בכל הגילאים וזה עשוי להעשיר מאוד את המופע.


דבר נוסף שכדאי לבדוק הוא מה מייחד את הקוסם שהזמנתם מאחרים, כדי שההופעה לא תהיה בנאלית כדאי שלקוסם יהיה חלק ייחודי שמעשיר את המופע. דרך פופולרית לעשות זאת היא באמצעות חלוקה של פרסים לילדים, ציוד הגברה חדיש שמכניס את הילדים לאווירה בצורה טובה, או עזרים וויזואליים כמו תפאורה ולבוש מעניינים וייחודיים וכדומה.

היכן החגיגה מתקיימת

הבחירה של מיקום המסיבה הוא גם פרט חשוב שהמון הורים שואלים את עצמם לגביו. למשל, הורים רבים ישמחו לחגוג את המסיבה בחוץ כאשר מזג האוויר נוח ויפה, אך רוב הקוסמים לימי הולדת ברמת גן יעדיפו לחגוג דווקא במקום סגור, משום התנאים הנוחים. ובכל אופן, קוסם מקצוען ידע לערוך מופע מצוין גם במקום פתוח. לכן, אם אין מגבלות טכניות מיוחדות, אנו ממליצים לערוך את המסיבה במקום בו אתם והילד או הילדה תרגישו הכי בנוח.

קראו המלצות אוטנתיות על הקוסם

לפני שאתם סוגרים מופע עם קוסם ליום הולדת ברמת גן, כדאי מאוד לקרוא את ההמלצות שכתבו עליו לקוחות. נקודה שהרבה הורים לא חושבים עליה, היא לוודא כי ההמלצות אמינות ולא מומצאות, אם הן כתובות באתר של הקוסם עצמו, בהחלט ייתכן שהן מוזמנות או שהוא כתב אותן בעצמו. לכן, כאשר אתם מחפשים המלצות על הקוסם, חפשו אותן ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, במקומות כאלו, לכל ממליץ יש פרופיל משלו ואפשר לאמת את ההמלצה עם הממליץ.

מתי לקבוע מראש עם הקוסם

הרבה מהקוסמים הם עמוסים ועסוקים מאוד, לכן, כדאי לקבוע כמה שיותר זמן מראש עם הקוסם ליום הולדת ברמת גן. במקרה בו תקבעו ברגע האחרון, ישנו סיכוי סביר שלא תמצאו קוסם טוב למסיבה שלכם ותישארו עם מעט קוסמים עם מעט המלצות. כמו כן, ייתכן שתאלצו לשנות את מועד המסיבה לפי צרכיו של הקוסם מאחר והוא כבר יהיה תפוס בזמנים בהם תכננתם לקיים את המסיבה.


מסיבת יום הולדת צריכה תיכנון והזמנת ציוד מראש (בלונים, עוגה, כיבוד וכדומה), אשר לא קל לארגן בזמן קצר מידי. על מנת שתמנעו מחוסר הנעימות הזו, כדאי לקבוע עם הקוסם זמן רב מראש וכך תוכלו לחסוך את כל הבלגן ולארגן את המסיבה בראש שקט.


במידה והתאריך הנבחר ליום ההולדת הולך ומתקרב, ולא הספקתם להזמין מראש קוסם ליום הולדת ברמת גן, אל תחששו לדחות מעט את המסיבה. עדיף שיום ההולדת יהיה שמח ורגוע, עם הפעלה מהנה וייחודית, מאשר לחוץ בעקבות אירגון בהול. במידה ובמקרה כזה תחליטו לדחות את יום ההולדת מעט, תוכלו לתת לילד או לילדה שלכם חווית יום הולדת שמחה, עם קוסם מומלץ והפעלה מצוינת.


יום הולדת שמח!

שתפו אם אהבתם!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
זיגי הקוסם
זיגי - קוסם לילדים

אני זיגי, קוסם אנרגטי שאוהב קסמים ואוהב לגרום לילדים לאהוב קסמים. כשהתחלתי בעולם הקסמים ידעתי שאני אהיה קוסם שאוהב את הקהל שלו, והכי נהנה – כשהקהל אוהב בחזרה.

רוצים את זיגי באירוע שלכם?

מלאו את הפרטים וזיגי יחזור אליכם

עוד בנושא
אני זמין כעת!
רוצים לראות את החיוך הקסום של ילדכם באירוע שלהם?
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן