קוסם ליום הולדת ברמת השרון

תוֹכֶן הָעִנייָנִים

הגיע יום הולדת ושוב אתם עם הלחץ המוכר. איך לבחור את ההפעלה הטובה ביותר? הלחץ שלכם מובן. מצד אחד אתם רוצים הפעלה מקורית, לא משהו שכל החברים כבר ראו עשרות פעמים. מצד שני, חשוב לכם משהו איכותי וערכי, שישאיר את החברים פעורי פה ויגרום להם לדבר על האירוע שלכם עוד הרבה מאוד זמן. יש לנו פתרון בדיוק עבורכם.

1. מה חשוב לקחת בחשבון לפני בחירה של הפעלה ליום הולדת?

הגדירו לעצמכם בצורה הטובה ביותר מה הדברים שהכי חשובים לכם ביום ההולדת. ככה תוכלו לאט לאט לבחור מבין אפשרויות רבות את ההפעלה שהכי מתאימה לצרכים שלכם. כדי לדאוג לכם בצורה הטובה ביותר יש לכם את זיגי הקוסם שיעשה עבורכם את העבודה, ויגרום לכל החברים לדבר על האירוע שעשיתם.

 

2. למה לבחור דווקא בקוסם בתור הפעלה ליום הולדת?

  • נוחות – גם אחרי שכבר מצאתם הפעלה שמוצאת חן בעיניכם, אתם עלולים להיתקע בלי מקום לקיים אותה. הפעלות רבות דורשות מקום מיוחד כדי לערוך אותן, מה שגורר אתו כאב ראש נוסף למציאת מקום. כל זה בלי להזכיר את העובדה ששכירה של מקום לקיום הפעלה עלול לעלות סכום רב מלבד הסכום אותו שילמתם למפעיל.

 

הפעלה על ידי קוסם יכולה להתבצע בכל מקום שבו נוח לכם לקיים אותה, לרבות הסלון של הבית שלכם. כך גם תחסכו כסף על מקום להופעה ובנוסף תיהנו מכל היתרונות שיש לקיום של אירוע בבית. קוסם ליום הולדת ברמת השרון מגיע עד הבית שלכם.

  • תוכלו להתאים את ההפעלה לקהל שלכם – הפעלות רבות מתאימות לקהל או ספציפי או דורשות התעלמות מחלק מסוים מקהל שההפעלה פחות מתאימה לו. הדבר עלול לגרום לפגיעה בחלק מהאורחים שלכם.

אם הזמנתם קוסם תוכלו לתאם אתו מראש לגבי סוג ההפעלה, ומה בדיוק הרצונות שלכם. קוסם טוב יברר מי הקהל שמולו הוא הולך להופיע וידאג שההופעה תהיה מותאמת לכל הקהל כמו כפפה ליד.

  • לא ישכחו את האירוע שלכם – החברים שלכם לא ישכחו את יום ההולדת שלכם להרבה זמן. הופעה של קוסם טוב תמיד משאירה את הקהל עם טעם של עוד והם ימשיכו לדבר על מה שהם ראו וחוו בהופעה עוד הרבה זמן. האירוע שלכם לא ייגמר בסיום הפעלה, וביננו, זה בדיוק מה שאתם רוצים.

 

  • ממשק עם הקהל – אם חשוב לכם לא לראות כל כל מי שהזמנתם יושבים באופן פסיבי בהופעה, ואולי אפילו רק מחכים שהיא תיגמר, הפעלה על ידי קוסם היא בדיוק בשבילכם. קוסם טוב מפעיל את הקהל ומוודא שלאף אחד לא תהיה את האפשרות לא להשתתף באירוע.

 

מה אסור לפספס לפני שמזמינים הפעלה של קוסם?

  • המלצות – זה נשמע אולי מובן מאליו, אבל חשוב מאוד שתבחרו קוסם עם המלצות. פעמים רבות אתר מפואר או דף אינטרנט מרשים עלול ליצור אצלכם רושם מוטעה שמצאתם את הקוסם המתאים, אך לא כך הם פני הדברים. זכרו, הקוסם צריך להיות מתאים לצרכים שלכם. קוסם ליום הולדת ברמת השרון זה מה שאתם צריכים.

 

  • עלות – המחיר של המופע משתנה מקוסם לקוסם. אל תתביישו לבקש הצעות מחיר ממספר קוסמים כדי לוודא שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם.

 

  • עיצוב המופע – כל קהל שונה מהקהל הקודם שלו. תעצבו את ההופעה כמו שמתאים לקהל שלכם. תסבירו לקוסם בדיוק מי הקהל שמולו הוא הולך להופיע ובקשו ממנו המלצה איך לעצב את האירוע כך שהקהל יפיק ממנו את ההנאה המרבית. לקוסם יש ניסיון, אל תהססו לבקש ממנו עצה. 

 

  • מיקום – חשוב לברר מראש מול הקוסם שהמקום שבו אתם מתכננים לערוך את ההפעלה מתאים לצרכים שלו.

3. מה כולל המחיר של הזמנת קוסם? 

כל קוסם קובע מחיר בפני עצמו, ולפעמים הוא עשוי שלא לכלול במחיר הראשוני את המתנות והחפצים שהוא מחלק במהלך המופע. וודאו מראש שהעלות הכוללת של האירוע ברורה לשני הצדדים.



לסיכום: 

להופעה של קוסם יש פוטנציאל רב עבור יום הולדת. כדי לוודא שאתם מצליחים להפיק מההופעה את המירב, חשוב להבהיר מראש לקוסם את הציפיות שלכם ומה בדיוק הדרישות שלכם ממנו. וודאו שהקוסם מגיע בראש שלכם, וכך תוכלו להיות בטוחים שתזכו באירוע בלתי נשכח.

שתפו אם אהבתם!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
זיגי הקוסם
זיגי - קוסם לילדים

אני זיגי, קוסם אנרגטי שאוהב קסמים ואוהב לגרום לילדים לאהוב קסמים. כשהתחלתי בעולם הקסמים ידעתי שאני אהיה קוסם שאוהב את הקהל שלו, והכי נהנה – כשהקהל אוהב בחזרה.

רוצים את זיגי באירוע שלכם?

מלאו את הפרטים וזיגי יחזור אליכם

עוד בנושא
אני זמין כעת!
רוצים לראות את החיוך הקסום של ילדכם באירוע שלהם?
מאמרים נוספים
איך להכין את הילד לחגיגת יום ההולדת

ילד אסור, ילד מותר הרגע מתקרב, עוד כמה דקות יגיע קוסם יום ההולדת , הבלונים והקישוטים יתלו וכל הילדים יגיעו. כשהמוזיקה תתנגן וההפעלה תתחיל, אתם רוצים שהילד

זיגי הקוסם מחלק פרסים לילדים
Uncategorized
איך הופכים לקוסם?

שאלה קסומה…אחד הדברים היפים בתחביב ובעיקר במקצוע הקוסמות הוא העדר קיומה של תשובה חד משמעית וגורפת לשאלה שבכותרת. קוסמים שונים התחילו מנקודת מוצא שונה, מקו

קסם של יום הולדת

מי מאתנו, מבוגרים או צעירים לא אוהב לחיות בעולם קסום? עולם שכל מה שרוצים ניתן לחולל בו בהבל פה או אפילו בניד עפעף. זו הסיבה

מופע של זיגי
Uncategorized
כולם אוהבים ליצנים וקוסמים

כשאנחנו מחפשים דרך מעניינת ומשעשעת להפעלה ביום הולדת הקונוטציה הראשונה שלנו היא כמובן הליצן הקלאסי של פעם: עם האף האדום, תלבושת בשלל צבעים ובולטת בשונה

קוסם ליום הולדת ברעננה

לילד יש יום הולדת ואתם מחשפים הפעלה מקורית? חשובה לכם הפעלה שכולם יזכרו אבל אתם רוצים לשמור על אירוע ברמה גבוהה? הזמנה של קוסם לאירוע

דילוג לתוכן