קוסם ליום הולדת בתל אביב

תוֹכֶן הָעִנייָנִים

אחד מהרגעים המאושרים ביותר בחייו של ילד בגילאי היסודי והגן הוא מסיבת יום ההולדת שלו. מסיבה זו, היא הרגע בו עיניי כל חבריו לשכבה או לגן מופנות אליו, והוא כוכב הערב פשוטו כמשמעו. אך, על מנת להפוך את מסיבת היום הולדת לאירוע בלתי נשכח, לא ניתן להסתפק כיום בעוגת יום הולדת וכמה בלונים צבעוניים. כיום, הדור הצעיר מחפש הפעלות של ממש, ריגושים, הצגות, הפתעות ופרסים, שירתקו וימשכו אותם לאורך חגיגת יום ההולדת. הכירו את ההפעלה קוסם ליום הולדת בתל אביב ההפעלה שתשאיר אתכם בפה פעור.


אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, היא על ידי הזמנת קוסם להופעת אורח בתוך חגיגת יום ההולדת. הקוסם, מגיע במהלך החגיגה בהופעה דרמטית, מושך ומגרה את דמיונם של הילדים, מציג מספר קסמים בלתי נשכחים בשיתוף כוכב היום הולדת וחבריו לכתה או לגן ומשאיר את הילדים פעורי פה, בצורה כזו בה ידברו על אירועי יום ההולדת עוד במשך תקופה ארוכה.
אחד הקוסמים המומלצים ביותר כאשר תחפשו קוסם ליום הולדת בתל אביב או עבור חגיגות אחרות לילדים צעירים הוא זיגי הקוסם.

אודות זיגי

זיגי שימש כמזכיר האגודה לקידום הקסמים בישראל לשעבר, והוא מופיע במגוון מקומות בעולם, כגון איטליה בפסטיבל המסכות בוונציה ובעוד מגוון מקומות ברחבי הגלובוס.


בנוסף, זיגי זכה בשנת 2012 בתואר אלוף ישראל בקסמים, והוא מופיע על בסיס קבוע בצורה שנתית אצל על ל- 150 חברות וארגונים. כך, שמופע הקסמים של זיגי הוא מטובים בתחומו.

מהי תכנית האירוע כשמזמנים קוסם ליום הולדת בתל אביב?

בשלב הראשון, זיגי יבצע מעין קבלת פנים, הכוללת קסמים וטריקים קטנים שזיגי יעשה על מנת למשוך את תשומת ליבם של הצופים ולחמם אותם לקראת המופע המרכזי. זיגי יעשה זאת תוך הליכה בין האורחים ושיתופם בקסמים ובטריקים.
בשלב השני, זיגי יבצע קסם ריחוף מיוחד במינו. קסם הריחוף הוא קסם אדיר ומרתק, אותו יבצע זיגי בשיתוף עם חתן היום הולדת.


בשלב השלישי, ישתף זיגי ילדים רבים מהקהל, ויבצע את מופע הקסם המרכזי שלו, הכולל קריאת מחשבות באמצעות בובות, שימוש במילות קסם שונות שייאמרו על ידי הילדים ובאמצעותם יפעיל זיגי קסמים מדהימים, ותובנות חינוכיות אותם יציף זיגי תוך המופע על מנת להפוך את המופע להרבה יותר מסתם מופע קסמים פשוט.


בנוסף, זיגי יבצע טקס סביב עוגת היומולדת ויגרום לילדים להתרגש ולרצות לאכול מהעוגה אותה יציג בפניהם בצורה דרמטית ומסתורית.

מחיר ההופעה של קוסם ליום הולדת בתל אביב

הזמנה של הופעה של הקוסם זיגי בימי הולדת, תעלה לכם בין 1,500 ש"ח ל- 1,750 ש"ח. המחיר ישתנה כתלות באורך ההופעה, מועד ההופעה ונתונים נוספים בנוגע להופעה.

תוספות בעת הזמנת קוסם ליום הולדת בתל אביב

ניתן בתוספת מחיר ובהזמנה מראש, להוסיף מגוון תוספות ליום ההולדת. לדוגמה, סרטון אינטראקטיבי, הפתעות משודרגות לילדים, מאפרת פנים לילדים ויצירת בלוני צורות.

היתרונות בהופעה של הקוסם זיגי

זיגי ינהל את אירוע היום הולדת לכל אורך ההופעה, בניגוד למגוון קוסמים אחרים המגיעים על מנת להופיע וללכת. בנוסף, זיגי ירכז את תשומת הלב סביב חתן יום ההולדת בצורה אמיתית ושמחה, נעימה ומרתקת.


זיגי דואג לכל מעטפת האירוע, החל מרמקולים, מסכים, מכונות הקרנה במקרה הצורך, מיקרופונים ועוד מגוון אביזרים אותם נצרכים בעת הופעות כאלו, ולעיתים חלק מהקוסמים מבקשים מבעלי השמחה להביא בצורה עצמאית.

אופן ההזמנה

הזמנה של הופעה של הקוסם זיגי בימי הולדת, תעלה לכם בין 1,500 ש"ח ל- 1,750 ש"ח. המחיר ישתנה כתלות באורך

את זיגי הקוסם, ניתן להזמין בצורה פשוטה ביותר, על ידי מספר לחיצות בפלאפון הנייד, מילוי טופס ההזמנה המקוון, ונציגיו של הקוסם זיגי יחזרו אליכם במהירות על מנת לתאם איתכם זמן, מיקום ומחיר.
יש לציין כי מחירי הופעת הקוסמות של זיגי הקוסם, הם מהמחירים הזולים בשוק הקוסמים, ביחס לטיב ואיכות ההופעה אותם זיגי מבצע מול הילדים. זיגי אף עובד בצורה בה במידה והלקוח לא מרוצה מאיכות וטיב ההופעה, הוא לא נדרש לשלם מאומה.

לסיכום

במידה והנכם מעוניינים בקוסם ליום הולדת בתל אביב, שיגרה את דמיונם של האורחים המגיעים ליום ההולדת או מסיבות אחרות אותן חוגג ילדיכם באזור תל אביב, מומלץ להזמין את הקוסם זיגי, שירים מופע קסם בלתי נשכח, ויעמיד את ילדכם היקר במרכז האירוע בצורה מקורית.

שתפו אם אהבתם!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
זיגי הקוסם
זיגי - קוסם לילדים

אני זיגי, קוסם אנרגטי שאוהב קסמים ואוהב לגרום לילדים לאהוב קסמים. כשהתחלתי בעולם הקסמים ידעתי שאני אהיה קוסם שאוהב את הקהל שלו, והכי נהנה – כשהקהל אוהב בחזרה.

רוצים את זיגי באירוע שלכם?

מלאו את הפרטים וזיגי יחזור אליכם

עוד בנושא
אני זמין כעת!
רוצים לראות את החיוך הקסום של ילדכם באירוע שלהם?
מאמרים נוספים
דילוג לתוכן