קסמים מדע והשילוב ביניהם

תוֹכֶן הָעִנייָנִים

אני קוסם. בן למשפחת קוסמים. אני קוסם לילדים וקוסם למבוגרים. במיוחד אהובים עליי קסמים שילדים נהנים מהם. פוערים את עיניהם ומשתאים נוכח הקסמים.

אם אתם מתלבטים בסוגיית הפעלות לימי הולדת לילדים, אני יכול להמליץ לכם ממקור ראשון- שאלו את הילדים (הם שיעידו, הם שיגידו) ממה הם הכי נהנים בימי הולדת של ילדים אחרים והם יגידו כי הם הכי נהנים מקוסמים.

יש סוגים שונים של קסמים: כאלה המבוססים על זריזות ידיים, כאלה שמבוססים על הסחת דעת והטעיה, כאלה שנעשה בהם שימוש במדע ועוד.

קסמים המשלבים מדע מבוססים על עקרונות יסוד אחדים ובהם: ואקום, המאפשר לנו לגרום לחפצים שונים להיצמד אל חלקים אחרים, מה שמאפשר לקוסמים להסתיר חפצים וליצור תחושת ריחוף. דוגמא נוספת לעיקרון מדעי אשר קוסמים עושים בו שימור היא "התיאוריה הקינטית של הגזים".

מסובך? לאו דווקא. לא בהכרח. הכוונה היא ללחץ שנוצר מגזים שונים. דוגמה לכך היא הדרך בה קוסם מראה פחית שתייה ריקה ומקומטת, לאחר מכן, באמצעות תנועות קסם אחדות, הוא יכול לגרום לה להתמלא ולהיראות חדשה.

לא אחשוף כאן את כל סודותיי (אחרת אתם עלולים לחשוב בטעות כי לא ניחנתי ביכולת קסומה לקסום קסמים…) אך אגלה כי הפחית לא הייתה ריקה מלכתחילה ורק נראתה ריקה.

הנוזל שהיה בפחית הינו נוזל מוגז מסוג כלשהו. נענוע הפחית יוצר לחץ אשר מיישר את דפנות הפחית ו -הוקוס פוקוס -עיניכם הרואות עדות: זה עתה הקסמתי אתכם, ילדים חביבים, בקסם מרשים ומפתיע.

חיבור מדעי נוסף בין קסמים למדע קשור לנוסחה הבאה C6H7N3O11. מי מכם יכול לנחש במה מדובר?

זו היא הנוסחה הכימית ליצירת ניטרוצלולוזה ("כותנת הנפץ"), חומר נפץ אשר מתקבל מניטרציה של צלולוזה. אני יודע שכל זה נשמע מאוד מסובך ואולי אפילו קוסמים לא ממש ידעו למה אני מתכוון, אבל השם הנוסף לניטרוצלולוזה הינו "נייר פלאש". נייר זה יוצר בעירה מהירה מאוד ואינו משאיר כמעט כל סימני שריפה. תכונה זו מרשימה כשהיא מבוצעת על ידי קוסמים בכל מופע – לילדים ולמבוגרים.

גם כיפוף כפית, יכולת המזוהה כל כך עם אורי קלר, מתבצעת על ידי שימוש וניצול אמצעים שונים ליצירת חום המשפיע על הכפית ומאפשר כיפוף ויישור שלה.

אבל אם אתם חושבים שהכול פשוט והכל קל – אתם טועים. קוסם עובד מאוד קשה כדי שהכול ייראה קל. זה שאתם לא רואים זיעה על מצחו זה רק משום שהוא מפעיל קסם שמעלים אותה.

שתפו אם אהבתם!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
זיגי הקוסם
זיגי - קוסם לילדים

אני זיגי, קוסם אנרגטי שאוהב קסמים ואוהב לגרום לילדים לאהוב קסמים. כשהתחלתי בעולם הקסמים ידעתי שאני אהיה קוסם שאוהב את הקהל שלו, והכי נהנה – כשהקהל אוהב בחזרה.

רוצים את זיגי באירוע שלכם?

מלאו את הפרטים וזיגי יחזור אליכם

עוד בנושא
אני זמין כעת!
רוצים לראות את החיוך הקסום של ילדכם באירוע שלהם?
מאמרים נוספים
זיגי קוסם ליום הולדת
עולם הקסמים
על היופי והמסתורין שבעולם הקסמים

העולם שלנו הוא פלא אחד גדול ומסתורי, כאשר אנחנו גדלים אנחנו חדלים להתפלא מתופעות שונות של העולם וסף הגירויים שלנו עולה. ילדים בגילאי בית הספר

זיגי קוסם מצחיק ליומולדת
עולם הקסמים
חשיבה ילדותית – איך ילדים חושבים לפי גיל

ילדים בגילאי 0-2 בגילאים האלו תינוקות וצעירים בני יומם זקוקים לעולם צפוי מסביבם. סדר יום, מוחשיות, הם מסיקים מסקנות לפי מה שהם רואים, שומעים ומרגישים,

זיגי הקוסם ביום הולדת 5 של אלה
עולם הקסמים
על קסמים שמתאימים לכל גיל

לכל גיל יש את הקסם שלו. תינוקות אוהבים שמפתיעים אותם, ילדים אוהבים ללמוד דברים חדשים ואנשים מבוגרים אוהבים לחזור לטריקים ישנים. עולם הקסמים הוא עולם

סוגי קוסמים וקסמים

קוסמי קלוז אפ – קוסמי תקריב אלו קוסמים שמתמחים בזריזות ידיים ובביצוע קסמים מתחת לאף, קסמים מקרוב, ומבצעים את הקסמים האלו באירועים מכל הסוגים, בבר

זיגי הקוסם משעשע את הילדים
עולם הקסמים
מה לעשות אם חלה טעות בקסם?

בשנים האחרונות הרבה מאוד הורים מתלוננים על כך שכל מסיבת יום הולדת לילדים הופכת להפקה בלתי נגמרת, שדורשת תכנון רב והשקעה כספית גדולה וחסרתטעויות קורות

מופע של זיגי
עולם הקסמים
ביצוע קסמים לפי גילאים

כל דבר בעתו- גם קסמים… חשיבות ביצוע קסמים המותאמים לגיל המוקסמים נובעת מהשוני בין מוח של ילדים לבין מוח של מבוגרים. על מנת להפיק את

דילוג לתוכן