קוסם ליום הולדת בכפר סבא

תוֹכֶן הָעִנייָנִים

אם אתם מחפשים הופעה ליום ההולדת, שאתם רוצים שגם תגרום לחברים ליהנות אבל גם חשובה לכם המקוריות, יש לנו הצעה בשבילכם. הפעלה על ידי קוסם ביום ההולדת היא מה שאתם צריכים. הפעלה של קוסם גם תשאיר את כל החברים פעורי פה, ויחד עם זאת לא תישכח בשנייה שהאירוע ייגמר. הנה כמה דברים שיעזרו לכם לקבל החלטה. 

 

1. מה חשוב לקחת בחשבון לפני בחירה של הפעלה ליום הולדת?

 

בחירה של הפעלה צריכה לקחת בחשבון מספר משתנים. מצד אחד הפעה מקורית שתרגש את הקהל, אך מצד שני משהו עם ערך מוסף ולא סתם בידור זול. אם אתם מרגישים שאתם לא מוצאים את הזמן להתעסק עם זה, בדיוק בשביל זה יש לכם את זיגי הקוסם שיעשה עבורכם את העבודה, ויגרום לכל החברים לדבר על האירוע שעשיתם.


2. למה לבחור דווקא בהופעה של קוסם?

 

  • זמינות – הפעלות רבות ידרשו מכם לבחור מקום מתאים לביצוע שלהן. בין אם מדובר באירוע למבוגרים או לילדים, אף מאתנו לא אוהב יותר מידי לצאת מהבית, במיוחד כשמדובר בחורף. קוסם ליום הולדת בכפר סבא מגיע עד הסלון שלכם בלי צורך לארגן הסעות או למצוא מקום לקיום ההופעה. 

 

בצורה הזו גם ההכנה של האוכל תעשה פשוטה הרבה יותר, כאשר תוכלו להכין אותו בבית בלי לחשוב על איך להעביר אותו בצורה בטוחה למקום של ההופעה. 

 

  • מותאם אישית – זכרו, אין הפעלה טובה, יש הפעלה שמתאימה. הפעלות רבות יכולות להיות טובות ולקבל המלצות רבות, אך לקהל שלכם הם פשטו לא מה שצריך. קוסם טוב יוכל להבין מי הקהל שבפניו הוא הולך להופיע ולהתאים את עצמו בצורה המדויקת. 

 

  • טעם של עוד – מופע של קוסם טוב תמיד משאיר את הקהל עם טעם של עוד. הקסמים הלא ברורים, החידות הלא פתורות, כל אלה מבטיחים לכם שהאירוע ימשיך להיות מדובר לעוד הרבה זמן. לא מדובר על הפעלה של שעתיים וגמרנו, אלא הרבה יותר מזה. 

 

  • הפעלה אינטראקטיבית – בניגוד לרוב ההפעלות שבהם הקהל יושב באופן פסיבי וצופה בהפעלה, מופע של קוסם דורש שיתוף פעולה מתמיד מהקהל. החברים שלכם לא יוכלו לשבת באדישות ולחכות שהמופע ייגמר אלא יידרשו לקחת בו חלק פעיל מה שיהפוך את החוויה שלהם לטובה הרבה יותר. 



3. אלו דגשים יש לתת כאשר רוצים להזמין קוסם?

 

  • המלצות – כמו בכל תחום, הקוסם שאתם מזמינים ליום ההולדת הוא איש מקצוע. כאיש מקצוע רצוי מאוד שתקבלו עליו המלצות, ועדיף מאנשים שאתם מכירים. קוסם עם דף אינטרנט מפואר הוא לא בהכרח הקוסם שאתם צריכים. בחרו קוסם עם ניסיון רב ומוניטין עשיר. קוסם ליום הולדת בכפר סבא – מומלץ.

 

  • עלות – מופע של קוסם יכול להיות הפעלה לא זולה. אל תתביישו לדרוש הצעות מחיר ממספר קוסמים כדי לקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם. זכרו לבקש הצעת מחיר מפורטת שתכלול את העלות המלאה של הופעה ולא רק את העלות הבסיסית.

 

  • תיאום ציפיות – חשוב שהקוסם יבין בדיוק מי הקהל שמולו הוא הולך להופיע ומה בדיוק אתם מצפים מהקוסם. בחרו מראש את המוזיקה המתאימה, את סגנון ההופעה ואת רמת השיתוף של הקהל. כמובן שהדבר החשוב ביותר הוא להבהיר לקוסם מי הקהל כדי שהוא ידע לבצע את ההתאמות הבסיסיות מצידו. 

 

  • זמן – קבעו זמן מוגדר להופעה, תוך התייעצות עם הקוסם מה הוא ממליץ. אל תתפתו למופע ארוך מידי שכן הוא עלול להוביל לשעמום של הקהל ולהשאיר אותם עם טעם מר.

 

  • מיקום – לא כל מקום מתאים לעריכה של כל מופע. שאלו את הקוסם מראש מה הדרישות הבסיסיות מבחינתו למקום ההופעה תוך לקיחה בחשבון של כמות האנשים שעתידים להיות במופע. 

 

3. מה כולל המחיר של הזמנת קוסם? 

כל קוסם יכול לקבוע מחיר כאוות נפשו, ולא כולם מחשבים מראש את כל העלות. דרשו מהקוסם לדעת מראש מה העלות של המופע כולל התייחסות לכל הפרטים הקטנים. חבל שתמצאו את עצמכם מתעסקים בזה ביום האירוע. 

 

לסיכום: 

הופעה של קוסם היא אירוע שיכול להתאים באופן הטוב ביותר ליום הולדת. חשוב לבצע את ההתאמות הנדרשות מראש ולוודא שכל הפרטים ברורים לשני הצדדים ובצורה הזו תצליחו להפיק מההופעה של הקוסם את המירב.

שתפו אם אהבתם!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
זיגי הקוסם
זיגי - קוסם לילדים

אני זיגי, קוסם אנרגטי שאוהב קסמים ואוהב לגרום לילדים לאהוב קסמים. כשהתחלתי בעולם הקסמים ידעתי שאני אהיה קוסם שאוהב את הקהל שלו, והכי נהנה – כשהקהל אוהב בחזרה.

רוצים את זיגי באירוע שלכם?

מלאו את הפרטים וזיגי יחזור אליכם

עוד בנושא
אני זמין כעת!
רוצים לראות את החיוך הקסום של ילדכם באירוע שלהם?
מאמרים נוספים
איך להכין את הילד לחגיגת יום ההולדת

ילד אסור, ילד מותר הרגע מתקרב, עוד כמה דקות יגיע קוסם יום ההולדת , הבלונים והקישוטים יתלו וכל הילדים יגיעו. כשהמוזיקה תתנגן וההפעלה תתחיל, אתם רוצים שהילד

זיגי הקוסם מחלק פרסים לילדים
Uncategorized
איך הופכים לקוסם?

שאלה קסומה…אחד הדברים היפים בתחביב ובעיקר במקצוע הקוסמות הוא העדר קיומה של תשובה חד משמעית וגורפת לשאלה שבכותרת. קוסמים שונים התחילו מנקודת מוצא שונה, מקו

קסם של יום הולדת

מי מאתנו, מבוגרים או צעירים לא אוהב לחיות בעולם קסום? עולם שכל מה שרוצים ניתן לחולל בו בהבל פה או אפילו בניד עפעף. זו הסיבה

מופע של זיגי
Uncategorized
כולם אוהבים ליצנים וקוסמים

כשאנחנו מחפשים דרך מעניינת ומשעשעת להפעלה ביום הולדת הקונוטציה הראשונה שלנו היא כמובן הליצן הקלאסי של פעם: עם האף האדום, תלבושת בשלל צבעים ובולטת בשונה

קוסם ליום הולדת ברעננה

לילד יש יום הולדת ואתם מחשפים הפעלה מקורית? חשובה לכם הפעלה שכולם יזכרו אבל אתם רוצים לשמור על אירוע ברמה גבוהה? הזמנה של קוסם לאירוע

דילוג לתוכן