קוסם ליום הולדת ברעננה

תוֹכֶן הָעִנייָנִים

לילד יש יום הולדת ואתם מחשפים הפעלה מקורית? חשובה לכם הפעלה שכולם יזכרו אבל אתם רוצים לשמור על אירוע ברמה גבוהה? הזמנה של קוסם לאירוע היא הדבר הנכון ביותר עבורכם. הופעה בלתי נשכחת של קוסם תעניק לילד שלכם ולחברים שלו חוויה בלתי נשכחת שתישאר אתם הרבה מאוד זמן. אז הנה תשובות לכמה שאלות שבטח שאלתם את עצמכם:

איך בכלל לבחור הפעלה ליום ההולדת?

בחירת הפעלה ליום ההולדת של הילד יכולה להיות מאתגרת. מצד אחד חשובה לכם ההנאה של הילד ואתם רוצים שהוא יחווה את האירוע בצורה משמעותית. עם זאת, הלו"ז שלכם גם ככה עמוס עד הגג ואתם לא מצליחים למצוא זמן להתעסק עם האירוע. בדיוק בשביל זה יש לכם את זיגי הקוסם שיעשה עבורכם את העבודה, ויהפוך את היום הולדת של הילד שלכם לבלתי נשכחת.

מה היתרונות בהפעלה של קוסם?

  • זמינות – קוסם מגיע אליכם עד הבית. אתם לא צריכים לדאוג להסעה לכל החברים של הילד, ולהתחיל לחפש מקום לערוך את האירוע. הקוסם מגיע עד אליכם ומתאים את עצמו לביצוע הופעה בסלון שלכם בבית. קוסם ליום הולדת ברעננה, זה הדבר הנכון עבורכם.

 

כך תוכלו להכין את האוכל במקום הנוח והמוכר לכם בלי לצורך להעביר אותו ממקום למקום. בסיום האירוע לא תצטרכו לדאוג לפיזורים, וגם ההורים של החברים יודו לכם.

 

  • יכולת התאמה – קוסם טוב יוכל להתאים את עצמו בדיוק לדרישות שלכם. תוכלו להגדיר מראש כמה זמן המופע צריך לקחת, מה הדגשים שחשובים לכם, בחירה של מוזיקה, וכמובן הדבר החשוב ביותר הוא התאמה של המופע לגיל של המשתתפים. 

 

  • חוויה בלתי נשכחת – מופע קסמים הוא לא עוד הפעלה שבסופה הילדים חוזרים לבית כאילו לא קרה כלום. המופע ישאיר עליהם רושם ניכר, והם יצאו ממנו עם דברים רבים שיסקרנו אותם. למופע קסמים יש גם ערך מוסף מבחינה חינוכית והוא מבטיח לכם שההפעלה ביום ההולדת של הילד תהיה גם ערכית.

 

  • חוויה קבוצתית – יום ההולדת של הילד הוא הזמן הטוב ביותר לגבש את הילד עם קבוצת החברים שהכי קרובה אליו. תוכלו לבקש מהקוסם שישים דגש על הקבוצה וייתן להם הפעלות שונות שיחזקו את הערכים הקבוצתיים אצלם. כך לא רק הילד שלכם ייהנה אלא הקבוצה כולה.

מה חשוב לדעת כשמזמינים קוסם?

  • המלצות – הדבר החשוב ביותר בבחירה של קוסם הוא לקבל המלצות, רצוי מאנשים שאתם מכירים. לא כל קוסם עם אתר מפואר הוא הקוסם הנכון ליום ההולדת של הילד. בחרו קוסם שיודע להתאים את עצמו גם לגיל שבו משתתפי המופע נמצאים. אל תתפשרו על איכות, כי מגיע לכם את הטוב ביותר. קוסם ליום הולדת ברעננה – מומלץ.

 

  • מחיר – דרשו מראש הצעת מחיר מפורטת שכוללת בדיוק מה הקוסם מתחייב לתת לכם. בקשו מהקוסם מראש לכלול תא המתנות וההפתעות כדי שתקבלו את התמורה הטובה ביותר לכסף שאתם משלמים. 

 

  • התאמה אישית – כאמור, אחד היתרונות של מופע קסמים הוא היכולת של הקוסם להתאים את המופע לדרישות שלכם. ערכו תיאום ציפיות מוקדם עם הקוסם שבו הוא יבין מה הציפיות שלכם מהמופע ופרטו לו את כל הנתונים שהוא צריך לדעת. בצורה הזו המופע יהיה מותאם לכם בצורה המושלמת.

 

  • זמן – לזמן המופע ישנה חשיבות רבה. מופע קצר מידי עשוי להשאיר את הקהל עם 'רעב' מסוים בעוד שמופע ארוך עלול להוביל לשעמום. בקשו מהקוסם המלצה על הזמן האידאלי לעריכת המופע כדי שכל הצדדים ייהנו.

 

  • מיקום – בדקו מראש האם המיקום שבו אתם מתכננים לערוך את המופע מתאים למספר האנשים אותו הזמנתם ולסוג המופע. חבל לגלות ביום האירוע שהסלון של הבית שלכם קטן מידי בשביל לערוך בו מופע מהסוג שרציתם.

מה כולל המחיר של הזמנת קוסם?

מחיר של הזמנת קוסם כולל מלבד המופע המקורי גם מתנות שאותם הקוסם מחלק לילדים במהלך ההופעה. עם זאת, פרטים כאלה חשוב לוודא מראש עם הקוסם כדי לא להיות מופתעים ביום האירוע.

לסיכום: 

הפעלה של קוסם היא חוויה בלתי נשכחת עם יתרונות רבים. לצד זאת כדי לחשוב מראש כיצד אתם רוצים שההופעה תיראה כדי להפיק ממנה את המיטב ולהוציא את כל המשתתפים עם טעם של עוד. 

שתפו אם אהבתם!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
זיגי הקוסם
זיגי - קוסם לילדים

אני זיגי, קוסם אנרגטי שאוהב קסמים ואוהב לגרום לילדים לאהוב קסמים. כשהתחלתי בעולם הקסמים ידעתי שאני אהיה קוסם שאוהב את הקהל שלו, והכי נהנה – כשהקהל אוהב בחזרה.

רוצים את זיגי באירוע שלכם?

מלאו את הפרטים וזיגי יחזור אליכם

עוד בנושא
אני זמין כעת!
רוצים לראות את החיוך הקסום של ילדכם באירוע שלהם?
מאמרים נוספים
איך להכין את הילד לחגיגת יום ההולדת

ילד אסור, ילד מותר הרגע מתקרב, עוד כמה דקות יגיע קוסם יום ההולדת , הבלונים והקישוטים יתלו וכל הילדים יגיעו. כשהמוזיקה תתנגן וההפעלה תתחיל, אתם רוצים שהילד

זיגי הקוסם מחלק פרסים לילדים
Uncategorized
איך הופכים לקוסם?

שאלה קסומה…אחד הדברים היפים בתחביב ובעיקר במקצוע הקוסמות הוא העדר קיומה של תשובה חד משמעית וגורפת לשאלה שבכותרת. קוסמים שונים התחילו מנקודת מוצא שונה, מקו

קסם של יום הולדת

מי מאתנו, מבוגרים או צעירים לא אוהב לחיות בעולם קסום? עולם שכל מה שרוצים ניתן לחולל בו בהבל פה או אפילו בניד עפעף. זו הסיבה

מופע של זיגי
Uncategorized
כולם אוהבים ליצנים וקוסמים

כשאנחנו מחפשים דרך מעניינת ומשעשעת להפעלה ביום הולדת הקונוטציה הראשונה שלנו היא כמובן הליצן הקלאסי של פעם: עם האף האדום, תלבושת בשלל צבעים ובולטת בשונה

קוסם ליום הולדת בכפר סבא

אם אתם מחפשים הופעה ליום ההולדת, שאתם רוצים שגם תגרום לחברים ליהנות אבל גם חשובה לכם המקוריות, יש לנו הצעה בשבילכם. הפעלה על ידי קוסם

דילוג לתוכן